luni, 28 februarie 2022

IOLANDA ȘERBAN


Sunt umbra micii bucurii
și a durerilor intense,
sunt tot ce-am fost și nu voi fi
cu prețul vrunei recompense.
Sunt boare unui vis pierdut
ne'nsuflețit de cutezanțe
da's tot ce-am vrut și am făcut
fără lacune și uzanțe.
Sunt amintirea unui dor
ce-a prins contur pe o iubire
sunt coastă-abruptă, sunt ponor,
sunt ploaia fără păgubire.
Sunt nerostiri într-un surâs
ce nu-ți va spune niciodată
dacă sub el am râs sau plâns,
sau amândouă deodată.
Sunt uneori, ahhh, cum mai sunt
sub o migrenă sufletească
când leacu-i amănunt mărunt:
îmbrățișarea omenească.
Dar cine-s eu să spun ce sunt
când mintea mea patine poartă
pe gheața părului cărunt
doar valsul gândului mi-e soartă.
Nu mai scriu versuri... sau mai scriu?
cine mă simte, nu mai spună,
mi-e-atât de bine în pustiu
tăcută, tristă și... nebună...
Iolanda Șerban
©️
- Pam-pam 24.02.2022
Ar putea fi o ilustraţie cu 1 persoană

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O ELEGIE

  Scriu adică strâng firmituri de la cina cea de taină COSTEL ZĂGAN, POEME POLIȚISTE